My Best Friends....(Oscar Winner)

My Best Friends....(Oscar Winner)

Thursday 13 December 2012

Chibi Maruko Chan

Hai , pagi ni saya tengah tengok cerita Chibi Maruko Chan S2 dekat Astro Ceria . Well , sebenarnya saya takdelah tengok sangat pown sebab takde masa nak melayan cerita bebudak . Saya sengaja aje bukak cerita ni and bukak kuat-kuat untuk memeriahkan suasanalah katakan . Tapi masalahnya , cerita dia dah habis dah . Tapi takpe  , sebab sekejap lagi ada satu lagi episode . Sebenarnya saya terbuka hati nak tengok cerita Chibi  Maruko Chan S2 ni hanyalah kerana dah takde saluran lain dah . Semuanya cerita tak best . Sengallah! Buat rugi sahaja ummi dengan ayah saya bayar Astro kalau asyik ulangan aje .
      Sekarang ni mak ayah saya takde kat rumah . Ummi ngan adik saya ntah pergi mana entah . Lepastu kan , nak tau tak . Tadi sebelum mak saya keluar ngan adik saya , dia ajaklah saya pergi teman dia . Tapi masalahnya ummi saya ni macam paksa-paksa saya pulak . Sakit hati tau . Lepastu bila saya kata tak nak sebab malas nak pergi:malas nak basuh muka apa semua:tapi tetiba aje ummi saya nak marah-marah saya pulak .
      Kakak saya sekarang ni masih tidur lagi dekat sebelah saya  . Berkabung ngan selimut dekat ruang tamu . Hisy , apa punya anak dara da! Buat malu sahaja kalau tiba-tiba ada tetamu datang . Okeylaha , saya nak baca manga Gakuen Alice . Sebenarnya dulu saya pernah tengok anime dia tapi tak semua episode saya pernah tengok . Okeylah , bye , assalamualaikum wbt..............

No comments:

Post a Comment