My Best Friends....(Oscar Winner)

My Best Friends....(Oscar Winner)

Sunday 16 December 2012

Revision

     Saya tak suka sangat cuti sekolah saya tahun ni . Biasanya,setiap tahun , mesti saya dan keluarga pergi bercuti . Tapi tahun ni saya sakit hati sangat sebab parents saya kan dah bercerai , so , takdelah bajet nak bawak saya dan adik beradik pergi cuti mana-mana tempat .
     Disebabkan tahun depan(2013) saya bakal menduduki peperiksaan UPSR yang terakhir bagi semua batch , maka cuti kali ni terpaksalah saya belajar . Asal saya nak bermalas-malasan tengok tv je , mesti ummi saya suruh saya pergi buat revision . Sakit hati betul . Adik-beradik saya yang lain takdelah kena paksa-paksa macam saya . 
     Yang paling saya tak suka ni , bila mak saya suruh saya buat revision , saya tak tahu kenapa , tapi saya mesti rasa sakit hati lepastu rasa menyampah sangat tengok muka ummi saya . Oklah , bye . Assalamualaikum wbt . Babai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                              

No comments:

Post a Comment